الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولآلتبادل الاعلاني
آهلن يَ قمميلـآت تم نقل المنتدى ل الرابط http://mzag-bnotat.123.st/ ,, المنتدى جديد ف ارجو نشرةة والتفاعل معنا ^^ مديرتكم ~ بنوته كيوت ~

المواضيع الأخيرة
goweto_bilobedتبادل مع دريم قيرلز $: بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالأربعاء يناير 23, 2013 3:58 am من طرفgoweto_bilobedتبادل اعلانيبابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالسبت يناير 19, 2013 3:46 am من طرفgoweto_bilobed تبآددلَ آعلآننيَ !بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2013 5:30 am من طرفgoweto_bilobedلوححة شرفف إآنممي مدرسسة [مميز]بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2013 12:54 am من طرفgoweto_bilobedكود..تخفيف الصور في المنتدى عند المرور الماوسبابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2013 12:09 am من طرفgoweto_bilobedفيسات لمنتدياتكمبابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالجمعة يناير 18, 2013 12:08 am من طرفgoweto_bilobedتبادل اعلاني رجه بناتبابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالخميس يناير 17, 2013 5:34 am من طرفgoweto_bilobedطق طق طآخ طآخ آنكسر آلبآب ويْبابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالأربعاء يناير 16, 2013 4:29 pm من طرفgoweto_bilobedقصيدة فتآة طفشآنة من آلمدرسة ..بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2013 5:18 pm من طرفgoweto_bilobedانا الاميره بيلا تذكريني بنوته كيوت بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالثلاثاء يناير 15, 2013 11:54 am من طرف

شاطر

بابا واحد عاوز يخطبنى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
صَــدى الإפـڛــآڛ ●•

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 39
●|| نِقآاطـﮱ : 235462

بابا واحد عاوز يخطبنى  Empty
مُساهمةموضوع: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالخميس يونيو 30, 2011 6:09 pm

بابا واحد عاوز يخطبنى
قالت البنت بابا في شاب ابن ناس ومافيهوش ولا عيب عايز يجي يخطبني
طبعآ وافق الاب
جاء الشاب وقعد مع الاب وكان في فمه لبانه ،
قال الاب :انت عجبتني قوى وما فيكش ولا عيب
بس هل دى مناسبه تمضغ فيها لبانه؟
قاله: بس ياعمي ضرورية بعد السيجارة
قاله هو أنت بتدخن؟
قاله على خفيف مع كاس الويسكي
قاله وبتشرب كمان
قاله احيانآ لما بلعب قمار
قاله كمان بتلعب القمار؟
قاله لما اروح الكباريه بس
قاله ومن امتآ بتروح على الكباريهات؟
قاله من وقت ما طلعت من االسجن قاله وليه دخلت السجن؟
قاله ضربت واحد بالسكينة ومات قاله وليه موِتته؟
قاله لاني طلبت ايد بنته وما وافقش
قاله الاب على بركة ألله انا موافق

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: صَــدى الإפـڛــآڛ ●•
~ بنوته كيوت ~
~ بنوته كيوت ~

.

.
مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 5594
●|| نِقآاطـﮱ : 627813

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالخميس يونيو 30, 2011 6:30 pm

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: ~ بنوته كيوت ~
Twix Coffee
Twix Coffee

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 119
●|| نِقآاطـﮱ : 249769

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالأحد يوليو 17, 2011 9:37 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: Twix Coffee
иυтεℓℓα‘≈
иυтεℓℓα‘≈

..

..
مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 306
●|| نِقآاطـﮱ : 300608

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 19, 2011 11:42 pm

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: иυтεℓℓα‘≈
mệЈŌØ
mệЈŌØ

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 212
●|| نِقآاطـﮱ : 234382

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالسبت أغسطس 06, 2011 7:47 pm

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: mệЈŌØ
Јnσn «

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 337
●|| نِقآاطـﮱ : 234057

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالأحد أكتوبر 23, 2011 7:55 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: Јnσn «
♥ عآآشقة نآآروتو ♥
♥ عآآشقة نآآروتو ♥

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 84
●|| نِقآاطـﮱ : 236552

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 07, 2011 8:05 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: ♥ عآآشقة نآآروتو ♥
مهاوي
مهاوي

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 899
●|| نِقآاطـﮱ : 230206

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 23, 2011 5:47 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: مهاوي
ڛځٱٻۃ عڟږ
ڛځٱٻۃ عڟږ

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 386
●|| نِقآاطـﮱ : 240865

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 26, 2011 10:35 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: ڛځٱٻۃ عڟږ
آلوآن آلنع‘ ـومه
آلوآن آلنع‘ ـومه

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 258
●|| نِقآاطـﮱ : 621236

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالأربعاء أبريل 25, 2012 5:52 am

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: آلوآن آلنع‘ ـومه
гคฬคภ
гคฬคภ

مَعلومآآت آضافيةة عني :
●|| مڜأڒڲآإٺـﮱ : 156
●|| نِقآاطـﮱ : 546266

مُساهمةموضوع: رد: بابا واحد عاوز يخطبنى    بابا واحد عاوز يخطبنى  Icon_minitimeالإثنين يونيو 11, 2012 10:21 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

ههههههههههههههههههههههههههه

مشكورهـ حبي كثير ع الموضوع الخقه

الموضوع الأصلي : بابا واحد عاوز يخطبنى // المصدر : منتدى مزاج بنوتات // الكاتبه: гคฬคภ

بابا واحد عاوز يخطبنى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
ٱلردُوِدُ آلجَآهزهـ :
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» واحد صاد سمكة (وش صاربعدين)‎
» واحد كان يقلد شوووجي ..✿
» اختار من واحد الى عشرره وشوف ايش يقول عنك اللي يحضنك..!؟
» تخيلو كلنا في بيت واحد هع
» واحد متزوج غضب شوفوا ايشش كتب